alvayesitsalva

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2014

Idag.....

Av Alva - 30 augusti 2014 09:05

Hej, idag ska vi typ iväg till stan. Jag brukar tycka att det är jätte kul

men idag vill jag inte. Jag känner mig sjuk.  . SÅÅÅÅ tråkigt att vara

sjuk.... 

Och juste, jag var inte i skolan i fredags eftersom jag hade ont i halsen,

och jag och min bff hade bestämt att vi skulle gå på stan idag (lördag)

jätte långt i förväg.

För min mamma fick vi det men inte för hennes, jag hade sätt fram

imot det jätte länge (asså vi har varit på stan och a6(köpcenter) 1000000 gånger men endå

det är ju kul) men så blev inte det av. Istället ska hon gå på 

en annan grej...   (det är jag som slår (lool) )

Och jag skulle kanske gjort det men vet inte om jag kan det, mår ju dåligt

som jag sa....Men hoppas att jag kan gå på den grejen

med min storebror och en av mina småbröder.  Fast nu är det så

att min storebror är typ inte hemma utan någon annanstans

så det värkar inte bli av........Vänta ska bara smsa en grej till min bff  .......om jag bara kan hitta min mobil........DÄR!......Hmmm, vad ska jag skriva................

Så nu har jag skrivit det :P....

Ja det var allt för denna gången.




Seeya ♥♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 16 april 2017 08:39

c:

Av Alva - 24 september 2014 13:09

Ester När jag sitter i solstolen och kollar på mobilen kommer min mamma till mig och frågar om jag inte ska hoppa i. -Visst, en stund då, säger jag till svar. Jag lägger ner mobilen med handuken över, så ingen ska ta den eller att den ska bli b...

Av Alva - 24 september 2014 13:02

Blöööööööö!!! Nu var det ju ett tag sen igen juuu!! Ja, men asså jag vet inte varför jag inte har bloggat på nån vecka. Men asså det beror kanske på att jag har annat för mig. Jag försöker ju blogga men det blir inget bra. Jag ska skriva del 2...

Av Alva - 14 september 2014 09:42

Hej, haha vet skrev precis ett inlägg. Men såg en som hade skrivit lite om valet, jag är ju 11 så jag får inte rösta. Men om jag skulle röstat skulle jag inte rösta på..... Sverigedemmokraterna, Folkpartiet eller kristendemmokraterna(elr vad ...

Av Alva - 14 september 2014 09:23

Jo....  I rubriken så står det ''Varför jag inte har bloggat på länge''. Och det är så att min mamma har varit jätte sjuk, hon har fått vara på sjukhuset massor av gånger. Jag har varit rädd och saknat henne mer än man tror. Och det är så m...

Presentation


If I was cute
If I was nice
If I was your best friend,
then I would be happy!

klocka

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

ny mus

Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer
Happy Cute Box Frog

Ovido - Quiz & Flashcards